I dag inviterede vi vores Uglevenner med til Charlottenlund Skov. Hånd i hånd og med lystig snak gik turen derhen legende let. Efter en masse god leg var det dejligt at have en Ugleven som kunne "trække" os til bussen.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |