Vi har været i Vangede Kirke hvor vi sang julesang, salmer og fik fortalt juleevangeliet ved hjælp af pap figurer. God læring som gentages de næste to Brobækhus år - så til sidst sidder den gode historie sikkert fast.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |