Vi venter foran Anemoneteatret og spiser en lille kanelsnegl
Det var en rigtig god forestilling og der var helt stille i salen
Bagefter spiste vi vores madpakker i cafeen
Vi glæder os til at besøge Anemoneteatret igen til marts
God weekend
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |