Idag har vi været til fødselsdag, vi gik både ud og hjem så det blev til mange skridt.
Tusind tak for en dejlig fødselsdag
Husk imorgen skal vi til endnu en fødselsdag. Så ingen madpakker.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |