Idag har vi været inde hele formiddagen fordi det regnede.
Uglerne var ude af huset så vi fik lov at lege i boldrummet.
Efter frokost gik vi på legepladsen for at lege med/i de store vandpytter, det var super sjovt.
God weekend 😀
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |