Vi har været hjemme på legepladsen i dag og leget i det gode vejr
Svømning er aflyst imorgen gr sygdom .
Se opslag " vi mødes i skøjtehallen " ved lågen eller ved køkkenet
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |