Dejlig tur til svømmehallen. God svømmekage tak for det. Super vejr at være ude i. Alle er i gang med at lege.
Vi skal skøjte i morgen. Husk skøjte afslutning søndag den 30 marts. Se opslag i børnehaven eller på hjemmesiden.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |