I dag har vii leget ude og spist ude. Der var brandøvelse. Børnene er hurtige over i Brobækville og stiller sig i myre række.
Efter maden skal vi spise dejlig kage. Tak for det.
Rigtig god weekend til alle.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |