Vi har været hjemme og lege på legepladsen.
Vi har været en del hjemme i denne uge,men heldigvis har vejret været fantastisk. Vii regner med at tage på tur på fredag.
Idag spiste vi frokost ude, første gang i lang tid det var super dejligt.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |