I dag var der også mulighed for at springe fra 1 meter vippen - for dem som turde.
Vi havde ikke madpakker med så vi var hurtigt igennem omklædningen for at nå bussen og børnene var dygtige.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |