Først glædelig Jul og Godt Nytår til alle😄
I dag var madkasserne væk, da vi skulle spise- altså!! Vi fandt dem heldigvis igen ud på voksen toilettet 😉
Så sang vi "Nu er det jul igen" rundt i hele huset, fik julehistorie og dejlig svømmekage, uhm!
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |