Vi har været på legepladsen det meste af dagen ( husk ekstra vanter )
Vi er stadig i fuld gang med at læse Snøvsen.Det er en lang bog men Uglerne synes at den er sjov og de er rigtig gode til at sidde og lytte i lang tid
Vi svømmer i morgen
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |