Idag var vi til julegudstjeneste i Vangede Kirke -sidste gang med Jakob som præst inden han går på pension
Nissen havde igen i dag lagt fine ting i vores strømpe
Imorgen skøjter vi og torsdag og fredag laver vi lidt juleklip på stuen
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |