På fredag tager vi igen til Glostrup Svømmehal. Det var et rigtigt hit og mange overvandt sig selv og prøvede den store rutchebane alene. Så vi følger lige op på succesen ved at tage af sted en gang mere.
VIGTIGT: VI GÅR KL. 9 😄
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |