Vi droppede Legoland og tog i stedet en tur rundt om søen til den store legeplads
I må gerne tømme skøjtekassen - I kan evt komme ned i børnehaven i august/september hvis I vil sælge skøjterne.
God weekend
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |