Igen i år var vi i skøjtehallen og se et fantastisk skøjteshow - med mange "gamle"brobækhusbørn
Efter frokost måtte de uglevoksne hoste op med påskeæg til uglerne -de kunne nemlig ikke gætte hvem der var afsenderen ! Gæk gæk og god påske
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |