Det var en rigtig god tur til Anemoneteatret
En af skuespillerne var forsinket ,så vi spiste frokost først, men det var vente tiden værd for børnene syntes det var en super sjov forestilling .
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |