Vi startede ved “Havnen”, herefter spiste vi frokost og fortsatte vores leg i “Byggemand Bob” og ved sæbeboblerne.
Det var nogle meget rolige, undrende og eksperimenterende børn vi havde med.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |