Jubiii tilbage i børnehaven efter en laaang juleferie.
Efter frokost brugte vi vores "talebold" til at øve os i at tale en af gangen. Der blev fortalt om juleaften og en masse dejlige julegaver.
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |