Vi har været på legepladsen hele dagen i det dejlige vejr
Imorgen tager hele mejsestuen i svømmehallen - så husk håndklæde , badetøj og nemt tøj på .
Og husk vi har lukket på torsdag og for jer der kommer fredag er vi i Æblegården
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |