Idag har vi leget postkasse leg på legepladsen og ellers været i legehuset , hos hestene og i cowboybyen hvor der er kommet lidt nye ting .
På mandag har vi cykellege igen -så husk at tage cyklen med i børnehave
God weekend .
|
|
Klik her for at redigere. |
Kategorier |